Gezondheid

2 mensen naar ziekenhuis na CO-intoxicatie

In Hoboken zijn twee mensen vannacht naar het ziekenhuis overgebracht na CO-intoxicatie.

De brandweer had een melding gekregen van CO-gevaar in twee appartementen in de Paul Henri Spaaklaan. Wellicht was een defecte boiler de oorzaak van het probleem. De brandweermannen hebben dan in het hele flatgebouw metingen gedaan, maar in de andere appartementen was er geen gevaar. Het gebouw hoefde dan ook niet geëvacueerd te worden. Hoe erg de twee bewoners er aan toe zijn, is nog onduidelijk.

(foto : Google Street View)