Nieuws

Batterij elektrische fiets vat vuur

Vannacht, iets over 2.30 uur, ontplofte de batterij van een elektrische fiets in een woning aan de Vandenpeereboomstraat in Borgerhout.

De eigenaar van de fiets had de batterij in de stekker gestoken om op te laden en was vergeten de stekker weer uit te trekken voor het slapengaan. De fiets stond in de hal van de woning. De grond daar lag bezaaid met onderdelen van de batterij. De fiets liep brandschade op en ook de muren waren zwartgeblakerd. Een man van 24 jaar, een vrouw van 21 en hun baby zijn voor controle naar het ziekenhuis gebracht. 

(foto GVA)